$ads={1}
Departament: Administrativ
Nivel cariera: Entry/Middle
BRK Financial Group, unul dintre cei mai activi intermediari la Bursa de Valori Bucuresti are deschisa o pozitie de Secretara, in cadrul departamentului Administrativ si cauta o persoana punctuala, serioasa si disciplinata, cu spirit organizatoric bine dezvoltat, cu dorinta constanta de auto-perfectionare, proactiva si cu abilitati bune de comunicare. Candidatul ideal trebuie sa cunoasca pachetul Microsoft Office, si sa aiba cel putin doi ani de experienta intr-un job similar, sa fie absolvent de studii superioare si sa fie vorbitor independent de limba engleza.
Responsabilitati principale:
- Inregistrarea, scanarea, indosarierea, arhivarea contractelor si documentelor companiei;
- Redactarea de documente, rapoarte, informari si comunicari generale;
- Realizeaza activitatile administrative si de protocol;
- Ofera suport in diferite sarcini administrative;
- Redacteaza si expediaza corespondenta interna si externa;
- Preluarea si directionarea apelurilor;
- Intampinarea clientilor, a partenerilor, etc
Ce oferim:
- Un pachet salarial competitive, compus dintr-o componenta fixa si o componenta variabila
- Un pachet de beneficii de top dintre care mentionam: tichete de masa, abonament medical la un furnizor de servicii medicale, cotizatie lunara a angajatorului la un fond de pensii “Pilon III” inca din prima luna de angajare, prime cu ocazia sarbatorilor (de 3 ori pe an), zile de concediu de odihna suplimentare in functie de vechimea in campul muncii
- Traininguri de specializare
- Suport reconversii profesionale interne
- Extra zile de concediu
Persoanele interesate sunt invitate sa aplice direct (CV+scrisoare de intentie) printr-un email la adresa hr@brk.ro , mentionand in subiectul emailului “Aplicatie post Secretara ”.