Co Tě u nás čeká:
- podílení se na procesu zpracovávání podkladů v rámci našich různých kauz (např. kontrola kompletnosti podkladů zaslaných klienty, kontrola výstupních hodnot apod.);
- práce s interním systémem, zadávání a kontrola dat;
- plnění dílčích úkolů projektu a jejich následný reporting;
- zajištění chodu recepce – vyřizování telefonické a e-mailové komunikace, příjem návštěv, rezervace jednacích místností, příjem a vyřizování pošty, zajištění občerstvení pro jednotlivá jednání, drobný úklid.
Co nabízíme:
- nástup ihned, nebo dle potřeby;
- různorodou pracovní náplň, při které se nebudeš nudit;
- dobrovolné školení dovedností;
- možnost Multisport karty a účasti na pravidelných teambuildingových eventech;
- kanceláře v centru Prahy s výbornou dopravní dostupností;
- možnost kariérního růstu (rádi si kolegy necháváme a dáváme jim možnost rozvoje);
- přátelský mladý tým z různých koutů světa a flexibilitu.
Jak si Tě představujeme:
- bez potíží se domluvíš anglicky s našimi zahraničními kolegy (další jazyky výhodou);
- spolehlivost, ochota, proaktivita, pečlivost a samostatnost jsou Tvoje silné stránky;
- máš výborné komunikační a organizační schopnosti, příjemné a vstřícné jednání je pro Tebe samozřejmostí;
- máš možnost docházet alespoň 2-3 dny v týdnu.
Vzájemně jsme si v kanceláři po ruce a vše potřebné vždy řešíme společně, není problém se kohokoli zeptat. Zároveň oceňujeme, když je někdo schopný přijít s nevšedními nápady a nebojí se říct svůj názor.
Pokud si myslíš, že bys k nám zapadl/-a, neváhej se ozvat na hr@litfin.cz.
Typ úlohy: Částečný úvazek
Počet hodin částečného úvazku: 16-32 za týden
Plat: 140,00Kč - 160,00Kč (za hodinu)
Vzdělání:
- střední škola s maturitou (Preferované)
Jazyk:
- anglicky? (Preferované)